2025.04.07
Celebruj każdy dzień to naczelne hasło najnowszej wiosennej kampanii reklamowej marki RITUALS.
W kampanii wielkoformatowej klient pokazuje najnowszą wiosenną linię kosmetyków, łącząc ją z przesłaniem, będącym zachętą do znajdowania w codziennym życiu krótkich chwil zatrzymania i troski o swoje dobre samopoczucie, wyłączenie choć na chwilę trybu "autopilota".
Marka perfekcyjnie łączy moment zatrzymania i autorefleksji, komunikując reklamę na jednej z najbardziej trafficowych powierzchni reklamowych w stolicy, tj.
Dworzec Zachodni - Al. Jerozolimskie 144 (front).
Jest to strategiczny punkt, gdzie przecinają się największe arterie kolejowe, samochodowe i autobusowe, co przekłada się na ogromny zasięg - lokalny, ogólnopolski, a nawet międzynarodowy.
Doskonała ekspozycja powoduje, że przekaz reklamowy jest widoczny także z wiaduktów Al. Jerozolimskich, okolic Centr Handlowych Blue City i Reduty oraz z najazdu z ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r., a także dla osób jadących ul.Kopińską i Al. Jerozolimskimi w kierunku Trasy Toruńskiej.
Ogromne nasycenie ruchu powoduje, że miejsce żyje 24/h.
W kampanii reklamowej możemy wykorzystać 3 powierzchnie - prawą, lewą oraz frontową - jak w przypadku marki Rituals.
Każda strona generuje miesięczny traffic na poziomie +/- 3 mln.
Każda powierzchnia posiada ponad 700 m.kw. - co daje łącznie 2 130 m.kw. total.
Jedna z nielicznych aż tak ogromnych reklam OOH w Warszawie.